< Till bloggens startsida

Happiness in a box

Härlig måndag, fast ne. Bilen var helt insnöad när mamma skulle skjutsa mig till skolan så vi var tvugna att skotta å de tog ju bara 3 år! Sen hamna vi i aslång bilkö så jag kom för sent, tråkig tant (syven) kom å prata om våra inriktningsval så vi gick över tjugo minuter på fysiken som för övrigt var astråkig o jag fattade absolut noll av de han sa. På hålet gick vi ju till stan o de var iskallt o jag hade glömt mina vantar i bilen för de var blöta efter skottningen men som tur var så fick jag låna ett par av Linn :) men som pricken över i:et så har min rygg typ dödat mig hela dan, har ingen aning om vad jag har gjort. Kanske låg konstigt igår på skjutningen :/ jaja, ingen idé att grubbla över de för nu väntar sängen på mig!!
saknade verkligen sommaren idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0