< Till bloggens startsida

like sand slipping through my fingers

kort skoldag idag, gick bara till 11.55 sen for jag på stan o brände pengar :D
Det blev en svart klänning som jag ska ha på fredag kväll och ett halsband, armband och en ring :)
Köpte även julklappar till pappa och kim när jag ändå höll på!
När jag skulle hem träffa jag Elin så vi pratade om saker o sånt på bussen o sen när jag gick från bussen o skulle upp för våran kulle så halkade jag så nu kan jag nästan inte gå!! Sen när jag lyckats krypa upp för kullen så såg jag en stor fet buss stå framför vårt hus (!) lite förvånad blev man ju :P det var nån kompis till pappa som kör buss o han hade typ stannat till här ett tag efter jobbet. Nu ska jag skriva svenska o sen göra mat! just de, bilder på de jag har köpt kommer nog imorgon, pappa har system kameran med sig o mobilbilder suger fett!! PUSS!!


Vad gör Elise när hon har tråkigt och inte kan sova??
Jo, hon tar asgulliga bilder på sig sälv! Fan, jag är lättroad alltså xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0