< Till bloggens startsida

Nytt år = En ny Elise

Wow, det året gick fort! Känns verkligen inte som att 2011 är över men nu börjar i alla fall ett nytt år med nya kompisar och nya saker att stressa upp sig över :)
2011 har varit ett händelserikt år att minnas; jag har tagit moppe körkort, haft österrikare här, skrivit nationella prov (som egentligen är dom bästa proven för man behöver nästan inte plugga alls), gått ut nian, haft en helt awesome sommar med kompisar, skräckfilmer och söta små utflykter, gått på pdol o sett Veronica Maggio, varit i England, börjat gymnasiet på den bästa linjen (teknik!), träffat nya kompisar, klippt mitt hår kort och sedan gjort en hårförlängning! Har självklart fyllt sexton och firat jul med familjen också :)
Ikväll blir det nyårsfirande med mamma o pappa och jag måste skriva en ordentlig lista på mina nyårslöften!
Finaste kompisarna!

Min nya fantastiska klass

kort hår...

långt hår :)

Gott nytt år allihop!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0