< Till bloggens startsida

trött som fan!

har haft en superbra födelsedag och fått fina presenter!! imorgon kommer jag inte ha mycke att gör så då ska jag redigera bilder och förhppningsvis få ihop till en bild bomb! :D godnatt alla söta för nu ska jag gå o sova o imorgon ska jag vakna av mina nya väckarlampa!!
Juste, såg en skräckfilm ikväll oxå (eller i alla fall början på den)!
det såg ut lite såhär:
det börjar lite oskyldigt...
sen inser jag att det är en skräckis...
sen flippar jag ur lite...
och till slut ger jag upp! kan bara se skräckisar med Elin och Linnea för att Elin blir aldrig rädd och Linnea blir skräckslagen så fort någon stänger en dörr!! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0