< Till bloggens startsida

Why is the thing you want most the thing you can't have?

Heej alla fina läsare (ni är 3 st -.-)!! Jag är superglad för imorgon blir jag 16 år!!!! YAAAY!!!!! :D Hoppas verkligen att Lydde kommer ihåg för annars så måste jag nog säga det till henne några gånger till ;D
hur som helst, idag missa jag bussen så jag hann bara till svenskan o engelskan och på svenskan gjorde jag klart det jag ska säga om min kärlekslåt + analysen om två noveller och på engelskan strök jag under några meningar med en gul penna :D ja, det är sant. Jag ÄR duktig i skolan!! men nu ska jag platta mitt hår så att de e fint imorgon (för det är min födelsedaaaaag!!!) Ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0