< Till bloggens startsida

Excusez-moi Monsieur, je peux obtenir un croissant?

Jag är i Frankrike och fattar INGENTING av vad dom säger! Det låter bara bla, blabla, bla bla bla! Men hur som helst, for kl 1 från kallax till arlanda och fick en killer headache sen från arlanda till Geneve fick jag en murder headache så jag har käkat smärtstillande -.- kändes som att nån spikade in småspik i pannan på mig (bokstavligt talat)! Vi möttes i alla fall av kim  på flygplatsen och for sedan vidare över franska gränsen till hotellet (som egentligen är lägenheter, ascoolt!) och tog sedan en promenad till pizzerian där vi åt väldigt sen middag :)
I morgon får vi se vad som händer men det blir lätta kläder kan jag tala om, det är inte nådigt så varmt det är här! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0