< Till bloggens startsida

spread the LOVE

Glad alla hjärtans dag allihopa!!
Idag har vi varit på utbildnings mässan på nolia och pratat med en massa folk om olika jobb och fåt hur många broschyrer som helst. Några jobb jag faktiskt blev sugen på var ambulansförare och brandman, dom fångade verkligen mitt intresse men sen pratade vi med en från LTU och jag kom på att det faktiskt är arkitekt jag vill bli :) Jag som trodde att alla val till program o inriktningar skulle bli svårt men jag har alltid vetat vad jag vill bli :D
Anyhow, det var trevligt att gå omkring där och sen gick vi på stan ett tag oxå :D men se till att ge nån en kram innan dagen e slut!! PUSS PÅ ER ALLA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0