< Till bloggens startsida

svar på tal

kommentar om Fail från lollopollo:
e du helt korkad eller!?? den boken är ju gammaldags! så det är ju inte konstigt att dom har skrivit så... idiot liksom. kan du inte läsa eller?? du kan ju inte själv fatta, så trög kan man ju inte vara... fjolla!! läs den!!!

hahaha, u mad?
Är detta seriöst den första kommentaren på ett halvår? Almost hurt my feelings there!
Såg boken i en bokhandel och tyckte helt enkelt inte om det. Författaren kanske har skrivit på det här sättet med mening och då tar jag tillbaka det jag skrev. Och nej. Jag tänker inte läsa den.

Kommentarer
Linnea

Kära "lollopollo" (vem e fjollan här egentligen liksom?) : Skulle bara vilja meddela att jag har läst flera böcker som nog skulle klassas som vad du kallar "gammeldags" och att jag i dessa böcker inte hittat några som helst liknande fel som fanns på den boken som Elise bloggade om. Man kunde stava även förr i tiden (säkerligen ännu bättre än vad de flesta kan idag), vettu!!

2012-05-24 @ 19:53:03
URL: http://linnealundstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0